مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 13:502023-11-25اقتصادي

هیچ محدودیتی در صادرات و واردات کالاها از سیستان و بلوچستان وجود ندارد


سران طوایف، بزرگان و معتمدان استان، مسوولان را همانند فرزندان خود بدانند، در انجام بهتر امور آنها را یاری داده و راه درست را به آنان نشان دهند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سران طوایف، بزرگان و معتمدان استان، مسوولان را همانند فرزندان خود بدانند، در انجام بهتر امور آنها را یاری داده و راه درست را به آنان نشان دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کرمی امروز شنبه(4 آذر) در نشست با ریش سفیدان و سران طوایف شهرستان سراوان اظهارکرد: با هم افزایی و تعامل در جهت توسعه سیستان و بلوچستان هر روز یک گام بلندتر از دیروز بردارید چرا که این اتحاد و هم افزایی عامل اصلی پیشرفت استان است و اگر این وحدت و یکپارچگی بین مسوولان، سران طوایف و مردم از بین برود، قطعاً ظرفیت های استان معطل می ماند و صرف یکدیگر می شود.

وی تصریح کرد: بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان باید توسعه بیشتری پیدا کند بنابراین هیچ محدودیتی در صادرات و واردات کالاها از استان وجود ندارد چرا که باید داد و ستد و تجارت در بین مردم این استان نهادینه شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: این استان مرزهای گسترده ای با افغانستان و پاکستان دارد که می توان با برطرف کردن نیاز بازار این کشورها نقش مهمی در ارزآوری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ محدودیتی در صادرات و واردات کالاها از سیستان و بلوچستان وجود ندارد

هیچ محدودیتی در صادرات و واردات کالاها از سیستان و بلوچستان وجود ندارد