مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-19سياسي

بیش از دوسوم دوربین های کنترل سرعت تهران غیرفعال هستند


این که بیش از دو سوم دوربین های کنترل سرعت غیرفعال باشند از اشکالات مدیریت شهری است و باید رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران امروز در دویست و یکمین جلسه شورای شهر، پس از ارائه گزارشی از سوی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر، گفت: این گزارش یکی از بهترین گزارش های کمیسیون حمل و نقل در دو سال گذشته است چون با عدد، رقم و مستند با فیلم و تصویر بود .

امانی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه برای اینکه موضوع حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در اولویت مدیریت شهری قرار گیرد، 18 ماه تاخیر داشتیم که شامل شش ماه دوم سال 1400 و دوازده ماه 1401 است.

اگر قراردادهای خوب مترو و اتوبوس ابتدای 1401 بسته می شد 20 ماه جلو بودیم و تعداد بیشتری اتوبوس و رام قطار به دستمان رسیده بود.

وی با بیان اینکه برای توسعه حمل و نقل عمومی با شهرداری بسیج شده ایم، افزود: گویا سازندگان داخلی اتوبوس توان تولید به مقدار لازم را ندارند و از سویی قراردادهای خارجی نیز زمان بر است اما وقتی 150 دستگاه اتوبوس زیر آفتاب خاک می خورد این به ضعف مدیریت سازمان اتوبوسرانی برمی گردد.

این عضو شورای شهر با گلایه از این که چرا از 190 دستگاه ون فقط 40 یا 50 فعال است، افزود: این ون ها از وزارت کشور تحویل گرفته شده اما شماره گذاری آن ها با تاخیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از دوسوم دوربین های کنترل سرعت تهران غیرفعال هستند

بیش از دوسوم دوربین های کنترل سرعت تهران غیرفعال هستند