مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-05پزشكي

نمک دریاچه مهارلو سمی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز با بیان اینکه نمک دریاچه مهارلو سمی است، تاکید کرد: از توزیع نمک دریاچه مهارلو جلوگیری شد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز با بیان اینکه نمک دریاچه مهارلو سمی است، تاکید کرد: از توزیع نمک دریاچه مهارلو جلوگیری شد.

سید وحید حسینی امروز، 14 آذر در نشستی با خبرنگاران با بیان اینکه نمک دریاچه مهارلو سمی است، تاکید کرد: در استان فارس از دریاچه مهارلو برای مصارف صنعتی استفاده می شد که افراد سودجو برای استفاده خانگی و خوراکی نیز آن را به جامعه عرضه کردند و پس از اطلاع کارشناسان مرکز دارو و انجام آزمایش بر روی این نمک متوجه شدند که به دلیل وجود سم ناشی از فاضلاب شهری دارای حجم بسیاری از سم و آنتی بیوتیک است از این رو بهداشتی نبوده و اصلا مناسب مصرف نیست.

وی با تاکید بر حراست علوم پزشکی از سلامت مردم، اظهار کرد: علی رغم فشارهای بسیار زیاد سودجویان در قالب شعارهای توخالی اشتغالزایی و….

دانشگاه علوم پزشکی به دلیل سلامت مردم از موضع خود کوتاه نیامد و نگذاشتیم از نمک دریاچه مهارلو استفاده خوراکی کنند.

حسینی با بیان اینکه از سرمنشا توزیع نمک دریاچه مهارلو جلوگیری شد، اظهار کرد: نمک های موجود در بازار و با آرم سیب سلامت قابل استفاده خوراکی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمک دریاچه مهارلو سمی است

نمک دریاچه مهارلو سمی است