مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 08:302023-11-22سياسي

استقبال طارمی ها از فعالیت کتابخانه سیار


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان طارم گفت: در حال حاضر تنها کتابخانه سیار شهرستان طارم با 530 نفر عضو فعال در ده روستا به علاقمندان خدمات رسانی می کند.

- ایسنا/زنجان رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان طارم گفت: در حال حاضر تنها کتابخانه سیار شهرستان طارم با 530 نفر عضو فعال در ده روستا به علاقمندان خدمات رسانی می کند.

یاسر روحانی در گفت وگو با ایسنا، درباره فعالیت کتابخانه سیار در شهرستان طارم، اظهار کرد: در بهمن ماه سال گذشته در دهه مبارک فجر یک کتابخانه سیار در شهرستان طارم افتتاح شد که در حال حاضر به ده روستای شهرستان طارم خدمات رسانی می کند.

وی افزود: فعالیت کتابخانه سیار در شهرستان طارم با استقبال فوق العاده مردم خصوصا کودکان و نوجوانان مواجه بوده است و به دلیل استقبال بالای اعضا، امکان اینکه بیش از دو کتاب امانت دهیم وجود ندارد.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر تنها کتابخانه سیار شهرستان طارم 530 نفر عضو فعال در ده روستایی که تحت پوشش قرار می دهد دارد، شوق و علاقه به کتاب و کتابخوانی در این روستاها موج می زند.

همچنین کتابخانه سیار در روستاها برنامه های فرهنگی مختلفی اجرا می کنند.

روحانی ادامه داد: مردم روستاهایی که کتابخانه سیار در آن ها حضور ندارد تقاضای حضور کتابخانه سیار را دارند و با توجه به استقبال رخ داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال طارمی ها از فعالیت کتابخانه سیار

استقبال طارمی ها از فعالیت کتابخانه سیار