مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:452023-12-10بين الملل

حمله دو پهپاد یمنی به یک ناو فرانسوی در دریای سرخ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از روسیا الیوم، ستاد کل نیرو های مسلح فرانسه اعلام کرد یک ناوچه فرانسوی دو پهپاد را که از سواحل یمن به سمت آن پرتاب شده بودند، - ارتش فرانسه مدعی شد دو پهپاد را که از سواحل یمن به سوی یک ناو این کشور در دریای سرخ به پرواز درآمده بودند، رهگیری و منهدم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از روسیا الیوم، ستاد کل نیرو های مسلح فرانسه اعلام کرد یک ناوچه فرانسوی دو پهپاد را که از سواحل یمن به سمت آن پرتاب شده بودند، در دریای سرخ سرنگون کرد.

رییس ستاد کل نیرو های مسلح فرانسه امروز یکشنبه در بیانیه ای با اعلام این خبر افزود که ناوچه لانگدوک که در دریای سرخ فعالیت می کند این دو تهدید را رهگیری و منهدم کرد.

بر اساس ادعای ارتش فرانسه، رهگیری و انهدام این دو پهپاد شامگاه شنبه در ساعت 20:30 و 22:30 به وقت گرینویچ در 110 کیلومتری سواحل یمن در نزدیکی شهر الحدیده انجام شد.

پیشتر رسانه های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده بودند که گزارش های اولیه حاکی از آن است که یک ناوچه نیروی دریایی فرانسه دو پهپاد را که ظاهراً از یمن به سمت اسراییل پرتاب شده بودند، رهگیری کرد.

تا کنون مقامات رسمی یمن به این ادعای ارتش فرانسه واکنش نشان نداده اند، ولی روز گذشته یحیی سریع سخنگوی نیرو های مسلح یمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله دو پهپاد یمنی به یک ناو فرانسوی در دریای سرخ

حمله دو پهپاد یمنی به یک ناو فرانسوی در دریای سرخ