مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 19:102023-12-16فرهنگي

در حریم تئاتر شهر چه خبر است؟


ضلع شمالی محوطه تئاتر شهر به دلیل تبدیل محلی برای اجرای نمایش های آیینی سنتی چند وقتی است در حال ساخت و ساز است و این نگرانی را برای رهگذران بوجود آورده که چه مساله ای دوباره قرار است، - حریم تئاتر شهر را تهدید کند اما خوشبختانه این بار گویا خبر خوشی است! اما این خبر خوش، ما را نباید از ماجرای حریم تئاتر شهر غافل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به تازگی وزیر ارشاد در جدیدترین اظهارنظرش وعده داده است که شنبه هفته آینده طی یک برنامه مناسب کلنگ زنی این پروژه انجام می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفته است: بیش از سی سال است که پروژه اجرای حریم تئاتر شهر مطالبه هنرمندان است، از این رو با انجام این پروژه زمستان 1402 بهار اهالی فرهنگ و هنر می شود.

محمدمهدی اسماعیلی در بازدید از پروژه اجرای حریم تئاتر شهر که امروز 25 آذر ماه بدون اطلاع رسانی قبلی انجام شد، گفت: تئاتر شهر برای تهران و کل کشور قلب تپنده حوزه فرهنگ و هنر و نماد فرهنگی و هنری شهر تهران و کشور است و اهالی هنر علاقه خاصی به این مکان دارند.

او افزود: پروژه اجرای حریم تئاتر شهر از سال 1368 مورد مطالبه هنرمندان بوده و هنرمندان برجسته مکررا به بنده مراجعه کردند و با همکاران من در خصوص انجام این پروژه صحبت کردند، بنابراین ان شالله این پروژه به همت معاونت توسعه منابع انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حریم تئاتر شهر چه خبر است؟

در حریم تئاتر شهر چه خبر است؟