مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:202023-11-26دانش

تحصیل 280 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز


طبق اعلام معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز، هم اکنون 260 دانشجوی دوره عمومی و 20 دانشجوی تخصص و فوق تخصص و فلوشیب شهریه پرداز در قالب برنامه آموزش بین الملل دانشگاه در حال تحصیل هستند.

- ایسنا/فارس طبق اعلام معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز، هم اکنون 260 دانشجوی دوره عمومی و 20 دانشجوی تخصص و فوق تخصص و فلوشیب شهریه پرداز در قالب برنامه آموزش بین الملل دانشگاه در حال تحصیل هستند.

آیین معارفه و راهنمایی بدو ورود هشتمین دوره از دانشجویان جدید بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 5 آذرماه در شیراز برگزار شد.

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مراسم ضمن معرفی دانشگاه به دانشجویان بین الملل بیان کرد: در حال حاضر 260 دانشجوی دوره عمومی و 20 دانشجوی تخصص و فوق تخصص و فلوشیب شهریه پرداز در قالب برنامه آموزش بین الملل دانشگاه در حال تحصیل هستند و تاکنون حدود 40 دانشجو فارغ التحصیل شده و در کشورهای مختلف با موفقیت مشغول به کار هستند.

سیدحسن سراج تاکید کرد: تحصیل در شیراز، فرصت مناسبی است برای دانشجویان که با فرهنگ ایران آشنا شوند و همچنین به عنوان سفیر فرهنگی ایران در کشورهای خود باشند.

وی، مرحله بالینی آموزش ها را یکی از فشرده ترین و موفق ترین دوره های آموزش پزشکی در سطح کشور برشمرد و افزود: از آنجا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 280 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

تحصیل 280 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز