مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 00:252023-11-26ورزشي

کلاهبردار فوتبالیست های معروف دستگیر شد


گفته می شد این فرد با وساطت و معرفی یکی از منسوبان یک چهره بزرگ فوتبالی ایران به بازیکنان و مربیان نزدیک شده که قرار بود در موضوع اقتصادی به ویژه بازار خودرو سرمایه گذاری شود که در ادامه با فرار وی، - طبق اخبار رسانه های گروهی یکی از اخبار مورد توجه چند ماه اخیر ورزش ایران کلاهبرداری شخصی با نام مخفف م -م ، از فوتبالیست های سرشناس کشور و بیشتر پرسپولیسی ها بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ گفته می شود بازیکنان پرسپولیس و چهره های مطرح این باشگاه نظیر علی دایی دهها میلیارد تومان پول خود را به این فرد داده بودند که وی متواری شده بود.

در این بین از مبالغ شگفت انگیز و غیرقابل باوری که این فرد توانسته بود از بازیکنان و ورزشکاران مختلف دریافت کند و در ادامه متواری شده بود، بحث به میان آورده شده است.

مبالغی بین 70 میلیون تا یک میلیارد که برآورد آن به بیش از 200 میلیارد می رسید.

اما علی دایی اسطوره فوتبال ایران به تنهایی چندین میلیارد تومان به او داده بود و شکایت هایی هم از سوی وکیل دایی علیه اطرافیان این کلاهبردار در دادگاه طرح شد.

گفته می شد این فرد با وساطت و معرفی یکی از منسوبان یک چهره بزرگ فوتبالی ایران به بازیکنان و مربیان نزدیک شده که قرار بود در موضوع اقتصادی به ویژه بازار خودرو سرمایه گذاری شود که در ادامه با فرار وی، همراه شد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار فوتبالیست های معروف دستگیر شد

کلاهبردار فوتبالیست های معروف دستگیر شد