مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-08پزشكي

وزیر بهداشت: دیگر شاهد حضور پزشکان بی کیفیت خارجی در کشور نیستیم


وزیر بهداشت با اشاره به پیشرفت های سلامت در دوران بعد از انقلاب در سراسر کشور و استان البرز، گفت: پیشرفت های دانشگاه ها در مقایسه با سالهای اول انقلاب، - وزیر بهداشت با اشاره به پیشرفت های سلامت در دوران بعد از انقلاب در سراسر کشور و استان البرز، گفت: پیشرفت های دانشگاه ها در مقایسه با سالهای اول انقلاب، قابل مقایسه نیست و دیگر شاهد حضور پزشکان عمدتا بی کیفیت خارجی در کشور نیستیم و تمامی تخصص ها و امور درمانی با بهترین کیفیت توسط نیروهای متخصص ایرانی، در کشورمان ارائه می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهرام عین اللهی شب گذشته بازدیدی سه ساعته از خوابگاه های دانشجویی خواهران و برادران دانشگاه علوم پزشکی البرز داشت و مشکلات دانشجویان را بررسی کرد.

وی در جمع دانشجویان با بیان اینکه در سفر استانی رییس جمهور به استان البرز، اعتبارات مناسبی برای حوزه سلامت در نظر گرفته شده است، گفت: این اعتبارات در توسعه زیرساخت های بهداشتی، درمانی، آموزشی و دانشجویی هزینه می شود و امیدواریم کاستی های حوزه سلامت این استان، با این اعتبارات تا حدود زیادی برطرف شود.

وزیر بهداشت به انتظار 12 ساله مردم شهرستان فردیس برای داشتن بیمارستان اشاره و عنوان کرد: کلنگ این بیمارستان در سال 90 به زمین زده شد و 12 سال طول کشید تا جمعیت بیش از 700 هزار نفری فردیس،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: دیگر شاهد حضور پزشکان بی کیفیت خارجی در کشور نیستیم

وزیر بهداشت: دیگر شاهد حضور پزشکان بی کیفیت خارجی در کشور نیستیم