مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-18بين الملل

اعتصاب سراسری خانواده های اسرای صهیونیست مقابل مقر وزارت جنگ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری المیادین، خانواده های اسرای صهیونیست نزد نیرو های مقاومت فلسطین اعلام کردند که از امروز دوشنبه اعتصاب فراگیری را در مقابل مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی آغاز می کنند تا تلاش ها برای آزادی .

- خانواده های اسرای صهیونیست در نوار غزه از امروز اعتصاب عمومی خود را در برابر مقر وزارت جنگ این رژیم در تل آویو آغاز می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری المیادین، خانواده های اسرای صهیونیست نزد نیرو های مقاومت فلسطین اعلام کردند که از امروز دوشنبه اعتصاب فراگیری را در مقابل مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی آغاز می کنند تا تلاش ها برای آزادی فرزندان آن ها از سر گرفته شود.

در همین رابطه پایگاه خبری الجزیره نیز گزارش داد که دیروز نیز خانواده های اسرای صهیونیست یک مسیر مقابل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را به مدت 241 ثانیه به نشانه 241 اسیر صهیونیستی در نزد نیرو های حماس مسدود کردند.

این اتفاق در تظاهرات اعتراضی گسترده ای بود که عصر دیروز در نزدیکی مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو برگزار شد و شرکت کنندگان در آن با اهتزاز پلاکارد هایی خواستار آزادی افراد خانواده خود شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب سراسری خانواده های اسرای صهیونیست مقابل مقر وزارت جنگ

اعتصاب سراسری خانواده های اسرای صهیونیست مقابل مقر وزارت جنگ