مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:302023-11-25دانش

بومی سازی دستگاه اندازه گیری سیستم های زمین برای پست های فشار قوی


عضو هیات علمی گروه برق دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با اشاره به بومی سازی دستگاه اندازه گیری سیستم های زمین برای پست های فشار قوی و دکل های برق در این دانشگاه، - ایسنا/خوزستان عضو هیات علمی گروه برق دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با اشاره به بومی سازی دستگاه اندازه گیری سیستم های زمین برای پست های فشار قوی و دکل های برق در این دانشگاه، گفت: این دستگاه قابلیت اندازه گیری سیستم زمین در بازه فرکانسی پایین تا وسیع و 2.

5 مگاهرتز را دارد.

دکتر مهدی سردارزاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه صنعتی دزفول و شرکت برق منطقه ای باختر، اظهار کرد: این تفاهم نامه در خصوص ساخت دستگاه اندازه گیری سیستم های زمین برای پست های فشار قوی و دکل های برق منعقد شده بود و به تازگی نیز تفاهم نامه ساخت و تجاری سازی این دستگاه در اولین فن بازار تخصصی برق منعقد شد.

وی افزود: در این فن بازار، در مجموع سه تفاهم نامه در سطح کشور منعقد شد که یکی از آن ها مربوط به دانشگاه صنعتی دزفول بوده است.

سردارزاده با اشاره به کارکرد این دستگاه، ادامه داد: این دستگاه برای اندازه گیری سیستم های زمین ویژه پست های فشار قوی و دکل های برق به کار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی دستگاه اندازه گیری سیستم های زمین برای پست های فشار قوی

بومی سازی دستگاه اندازه گیری سیستم های زمین برای پست های فشار قوی