مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-08سياسي

ظرفیت های دریایی و ساحلی به فرهنگ عمومی تبدیل شود


استان هرمزگان در کنار ساحل است و باید ظرفیت های دریایی و ساحلی آن به فرهنگ عمومی تبدیل شود این فرهنگ مردم ساحل نشین باعث ایجاد اخلاق دریا دلی در این خطه شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز در نماز جمعه با اشاره به فرمان حضرت امام (ره) مبنی بر تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، اظهار داشت: شاکله فکر، رفتار و اندیشه  یک جامعه براساس فرهنگ شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی انقلاب توجه به فرهنگ است ، افزود:  انقلاب اسلامی قبل از اینکه یک انقلاب سیاسی باشد یک انقلاب فرهنگی است و یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب نیز توجه به مهندسی فرهنگی کشور است.

خطیب جمعه بندرعباس اضافه کرد: یکی از وظایف و تکالیف  مدیران توجه خاص به فرهنگ است زیرا هر چه در این زمینه خرج کردیم سرمایه گذاری است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده ادامه داد: در اغتشاشات سال گذشته اگر در زمینه فرهنگی کم کاری نبود برخی از این ناهنجاری ایجاد نمی شد و لازم است با نهادینه کردن فرهنگ در تمام بخش ها از سبک زندگی ایرانی و اسلامی گرفته تا فرهنگ های عمومی زندگی مردم بیشتر تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های دریایی و ساحلی به فرهنگ عمومی تبدیل شود

ظرفیت های دریایی و ساحلی به فرهنگ عمومی تبدیل شود