پژوهش در آموزش و پرورش مغفول مانده استرییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش معتقد است، پژوهش در این وزارتخانه مغفول مانده است. - ایسنا/فارس رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش معتقد است، پژوهش در این وزارتخانه مغفول مانده است. حجت الاسلام والمسلمین علی لطیفی امروز، 22 آذرماه در همایش استانی تجلیل از معلمان و دانش آموزان پژوهشگر استان فارس ضمن تشریح نظریه های مختلف روان شناسی در خصوص آموزش اظهار کرد: اندیشمندان متعددی در خصوص آموزش به ارائه نظریه پرداخته اند. وی، پژوهش در آموزش و پرورش را متفاوت بر شمرد و افزود: پژوهش در آموزش و پرورش بسیار دشوار است زیرا ساختارها به گونه ای است که در این زمینه ایجاد دشواری می کند. لطیفی با بیان اینکه پژوهش یکی از موارد مغفول مانده در آموزش و پرورش است، گفت: پژوهش دارای دوجنبه است اول اینکه پیشرفت نظام تعلیم و تربیت منوط به پژوهش است و دوم اینکه، باید تلاش کنیم نسلی پژوهشگر و جست وجوگر تربیت کنیم. وی بر اهتمام بیشتر به پژوهش در آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: برگزاری آیین تجلیل از پژوهشگران در تقویت کار پژوهش و ترغیب معلمان به کار پژوهشی بسیار موثر است. معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: استان فارس با وجود گستردگی و دارا بودن بوم های متنوع به خوبی توانسته است در امر تعلیم و تربیت قدم بردا برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |