مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-11سياسي

110 سری جهیزیه به نوعروسان البرزی اهداء شد


همزمان با سفر دوم ریاست جمهوری و هیات دولت در استان البرز 110 سری جهیزیه به ارزش هر کدام سری حدود 30میلیون تومان به نوعروسان نیازمند البرزی اهداء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد صالحی، رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهور، در مراسم اهداء جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار استان البرز ضمن تقدیر از این اقدام خیرخواهانه در ایام فاطمیه، اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) الگوی همه بانوان است و شروع زندگی فاطمی و علوی این زوج ها در ایامی که به نام حضرت زهرا(س) همراه شده است قطعاً اثراث مثبتی را در زندگی آنها خواهد داشت و امیدوارم همه زوج های جوان از سیره اهل بیت(ع) الگو بگیرند.

وی ادامه داد: متاسفانه در دنیای غرب ماهیت زندگی بر اساس یک فرمول شکلی و ظاهری بسته شده، اما در نگاه دین ازدواج به معنای این است که زوجین در کنار هم مکمل همدیگر و تکمیل کننده همدیگر هستند برای اینکه بتوانند انسان پرور باشند و انسان تربیت کنند.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهور با اشاره به شروع فعالیت آبشار عاطفه ها در خراسان رضوی بیان کرد: بنیاد بین المللی آبشارعاظفه ها به عنوان میزبان این اقدام زیبا از سرزمین نور و خراسان رضوی کار خود را آغاز کرد و در این سالهای متمادی از تولد این بنیاد پر از خیر و برکت، خدمات قابل توجهی به محرومان در سراسر کشور حتی بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 سری جهیزیه به نوعروسان البرزی اهداء شد

110 سری جهیزیه به نوعروسان البرزی اهداء شد