مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 12:452023-11-23اقتصادي

آل هاشم: توسعه صادرات غیرنفتی با وعده و وعده ها محقق نمی شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: توسعه صادرات غیرنفتی با برطرف شدن برخی از چالش های خودساخته و نه با شعار و یا وعده و وعیدها محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم پیش از ظهر امروز  در بیست و هفتمین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی ایران که با حضور مسئولان کشوری، استانی و روسا و هیئت نمایندگان اتاق های بازرگانی سراسر کشور در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: توسعه صادرات غیرنفتی با برطرف شدن برخی از چالش های خودساخته و نه با شعار و یا وعده و وعیدها محقق می شود.

تولید موتور محرکه اقتصادی و رمز بقای کشور است وی افزود: صادرات، تجلی قدرت و توانمندی سخت افزاری و نرم افزاری اقتصادی یک کشور است.

صادرات، ریشه در تولید و فضای کسب وکار دارد و به عنوان موتور محرکه اقتصادی و رمز بقای کشور در بازارهای جهانی نقش مهمی را در عرصه اقتصاد ایفا می کند.

وی افزود: تقویت ظرفیت های تولید، ایجاد ظرفیت های جدید و هموار کردن راه توسعه صادرات، نقش دولت را به عنوان تضمین کننده سرمایه گذاری های موجود و کاهش انحصار پررنگ تر می کند.

صادرات غیرنفتی نیز یکی از مهمترین راه های کسب درآمد و رشد اقتصادی کشورها به شمار می رود و از زاویه نقش آفرینی و زنجیره های ارزش جهانی، نقش کلیدی در امنیت اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل هاشم: توسعه صادرات غیرنفتی با وعده و وعده ها محقق نمی شود

آل هاشم: توسعه صادرات غیرنفتی با وعده و وعده ها محقق نمی شود