مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 08:002023-12-21سياسي

افتتاح 73 کیلومتر راه اصلی استان گلستان با حضور وزیر راه و شهرسازی


امروز در آستانه سفر رییس جمهور و هیئت دولت به گلستان راه های اصلی استان به طول 73 کیلومتر با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری می رسد.

- مهدی ملک صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد:امروز در سفر دوم رییس جمهور به استان گلستان، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی نیز مهمان استان ما هستند و طی مراسمی راه های  اصلی سطح استان در محورهای بندرترکمن، آق قلا، گمیشان، گنبدکاووس، علی آباد کتول و گرگان به طول 73 کیلومتر  به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: بهره برداری از 10 دستگاه دوربرگردان در سطح استان و  بهسازی و اصلاح 30 نقطه از نقاط حادثه خیز استان گلستان، از دیگر پروژه های  استان با حضور وزیر راه و شهرسازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان کرد: با حضور وزیر راه و شهرسازی هزارو 854 واحد مسکونی شهری در استان گلستان شامل  100 واحد مسکن مهر، هزارو 720 واحد مسکونی در بافت فرسوده و 34 واحد مسکونی خودمالکی شهری در راستای نهضت ملی مسکن به بهره برداری می رسد.

وی گفت: خط راه آهن مسیر فعلی بندرترکمن با قدمت 100 ساله، فرسوده و حادثه خیز شده است و امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی خط دوم راه آهن سبزدشت به بندرترکمن به طول 30 کیلومتر به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 73 کیلومتر راه اصلی استان گلستان با حضور وزیر راه و شهرسازی

افتتاح 73 کیلومتر راه اصلی استان گلستان با حضور وزیر راه و شهرسازی