مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 07:052023-11-29ورزشي

کسب رتبه هفتم کشوری کردستان در ورزش دانش آموزی


دانش آموزان کردستانی با درخشش در مسابقات کشوری در تابستان سال جاری، موفق به کسب عنوان هفتم کشور و رتبه اول قطب یک شدند.

- هاشم ناظمی جلال در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: فدراسیون ورزش دانش آموزی ارزیابی و رتبه بندی استان های کشور در مسابقات ورزشی را در دو بخش قطبی و کلی اعلام کرد.

وی افزود: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در قطب 1 کشور، کردستان موفق به کسب عنوان اول شده و توانسته است در رقابت با استان های زنجان، قزوین، قم، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی و خراسان شمالی در رتبه اول قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش ادامه داد: در ارزیابی کلی که با محاسبه امتیازات تمام استان ها صورت گرفت، کردستان با 931 امتیاز و کسب 40 مدال رنگارنگ توانست به جایگاه بسیار ارزشمند هفتم کشور دست یابد که با توجه به شاخص هایی چون سرانه فضای ورزشی، جمعیت دانش آموزی و تعداد معلمان تربیت بدنی، این رتبه نشان دهنده وجود مربیان توانمند و دانش آموزان مستعد در رشته های مختلف ورزشی است.

وی با اشاره به نقش مسابقات ورزشی در ایجاد نشاط و شادابی در مدارس و نیز شناسایی دانش آموزان با استعداد گفت: مسابقات ورزشی در آموزش و پرورش در چهار سطح مدرسه، شهرستان، استان و کشور برگزار می شود و تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه هفتم کشوری کردستان در ورزش دانش آموزی

کسب رتبه هفتم کشوری کردستان در ورزش دانش آموزی