مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-05سياسي

همکاری ایران با وزارت ارتباطات کوبا در حوزه دولت الکترونیکی و امنیت فضای سایبری


رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: تبادل تجربیات در حوزه هایی نظیر دولت الکترونیکی، رگولاتوری، امنیت فضای سایبری و تحول دیجیتال و دولت هوشمند، - رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: تبادل تجربیات در حوزه هایی نظیر دولت الکترونیکی، رگولاتوری، امنیت فضای سایبری و تحول دیجیتال و دولت هوشمند، برخی از موضوعات مورد تفاهم با وزارت ارتباطات کوبا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میگل دیاز کانل، ، سید ابراهیم رییسی و میگل دیاز کانل بیانیه مشترک تعمیق روابط راهبردی و دوجانبه را به امضا رساندند.

همچنین مقامات عالی رتبه ایران و کوبا در حضور روسای جمهور 7 سند و تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

گفته شده یادداشت های تفاهم و اسناد همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و کوبا در بخش های مختلف علم و فناوری، بهداشتی، کشاورزی، انرژی و معدن، ارتباطات و پزشکی توسط مقامات دو کشور به امضا رسید.

در این راستا محمد خوانساری- رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران- با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی داخلی اظهار کرد: بعد از انعقاد یادداشت تفاهم همکاری با وزارت ارتباطات کوبا در خرداد ماه امسال، با طرف کوبایی بر سر برنامه اجرایی تفاهم کردیم.

وی افزود: تبادل تجربیات در حوزه هایی نظیر دولت الکترونیکی، رگولاتوری، امنیت فضای سایبری و تحول دیجیتال و دولت هوشمند، برخی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ایران با وزارت ارتباطات کوبا در حوزه دولت الکترونیکی و امنیت فضای سایبری

همکاری ایران با وزارت ارتباطات کوبا در حوزه دولت الکترونیکی و امنیت فضای سایبری