مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-21سياسي

همه فکر می کردند صمیمی ترین دوستش هستند


حاج قاسم اینقدر خوب و با محبت با افراد برخورد می کرد که اگر از دوستان، همرزمان، آشنایان، همسایه حتی راننده حاج قاسم بپرسیم: ( بهترین و صمیمی ترین دوست حاجی کی هست؟) تمامی افراد اسم خودشان را می گویند.

- خبرگزاری فارس -کرمان: چند وقت پیش داشتم عکس های چند سال پیش خودم رو نگاه می کردم، که همه به خاطر کرونا داخل خونه های خودمون بودیم.

داشتم خاطرات خودم رو مرور می کردم که ناگهان یاد اولین سال کرونا افتادم و اتفاقات متفاوتی که افتاد از مجازی شدن درس ها، قرنطینه، واکسن.

 اما تلخ ترین و ناگوار ترین اتفاق، شهادت سردار عزیز شهرمون (حاج قاسم سلیمانی) بود هرچند که چند سال از شهادت حاجی می گذره اما هنوز شوک این حادثه داخل ذهن من مونده همین مسأله سبب شد به شخصیت سردار سلیمانی بیشتر فکر کنم.

از شجاعت های نظامی تا عبادت های معنوی، خیلی شنیده بودم اما یک موضوع هیچ وقت برای من بازگو نشد و اون رفاقت و خونگرمی سردار سلیمانی با اطرافیان بود.

می دونستم که حاج قاسم، حداقل سالی یکبار با خانواده شهدا دیدار داره و به صورت غیر عمومی به دیدن اونها میره، پس تصمیم گرفتم سؤوالات خودم رو از این افراد بپرسم که شخصیت حاجی رو برام بازگو کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه فکر می کردند صمیمی ترین دوستش هستند

همه فکر می کردند صمیمی ترین دوستش هستند