مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-18حوادث

تجهیزات آتش نشانی تیران و کرون متناسب با حجم مأموریت ها نیست


دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون گفت: امکانات زیرساختی، تجهیزات و تعداد نیروی انسانی واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ها و دهیاری های این شهرستان متناسب با حجم مأموریت و مساحت تحت پوشش نیست.

- ایسنا/اصفهان دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون گفت: امکانات زیرساختی، تجهیزات و تعداد نیروی انسانی واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ها و دهیاری های این شهرستان متناسب با حجم مأموریت و مساحت تحت پوشش نیست.

ذبیح الله ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مدت یک سال مأموریت واحدهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری های تیران‏، رضوانشهر و عسگران بیش از 300 مأموریت انجام می دهند که هر ساله هم میزان آن رشد 10 درصدی نسبت به گذشته دارد.

وی اضافه کرد: امکانات محدودی نیز برای آتش نشانی دهیاری ها وجود دارد که به سهم خود فعالیت کرده و از آتش نشانی شهرها استفاده می کنند.

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون با بیان اینکه یک سوم این مأموریت ها اطفا حریق است، تصریح کرد: آتش نشانی در حوادث ترافیکی برای ایمنی و جلوگیری از حریق و یا آزادسازی افراد اعزام می شود که بخشی از مأموریت های آنها مختص این حوادث است.

به گفته وی، با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان و حجم بالای ترددها، احتمال وقوع تصادفات زیاد بوده و از این رو آتش نشانی در کنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات آتش نشانی تیران و کرون متناسب با حجم مأموریت ها نیست

تجهیزات آتش نشانی تیران و کرون متناسب با حجم مأموریت ها نیست