مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 07:152023-11-23ورزشي

عنایتی سوار پیکان شد! نقش قلعه نویی چیست؟


انتصاب ناگهانی عنایتی توسط احمد مددی مدیرعامل سابق استقلال در پیکان، بار دیگر پای قلعه نویی را وسط کشیده است.

عنایتی با این کارنامه چطور نظر خودروسازان را جلب کرده است؟ - غلامرضا عنایتی روز چهارشنبه، تنها چندساعت بعداز تودیع عجیب رسول خطیبی با یک نامه ، به جای او سرمربی تیم پیکان شد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ انتصاب عنایتی بعداز شکست های پیاپی او در تیم ملی امید و تیم ملی ب ، در یک باشگاه تهرانی بسیار حاشیه ساز شده است.

سرمربی سابق هوادار و نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر، که در انتخابی المپیک و بازی های آسیایی هانگژو ناکام محض بود و در هر دو میدان فوتبال ایران را با شکستی تلخ بازگرداند، حالا ظرف یکماه پاداشی عجیب دریافت کرده و روی نیمکت پیکان نشسته است! انتصاب عنایتی در تیم المپیک ایران، صدای بسیاری از کارشناسان را درآورد و خیلی ها معتقد بودند که او بخاطر پافشاری امیر قلعه نویی به گزینه های کمیته المپیک ترجیح داده شد.

همچنین ماجرای محرم نویدکیا نیز باعث شد هزینه معنوی زیادی برای سرمربی تیم ملی و مهدی محمدنبی ایجاد شود چرا که به گفته مایلی کهن آنها مانع سرمربیگری نویدکیا شدند.

همزمان از ابتدای فصل ، این بحث که اکثر نیمکت های لیگ برتر با نظر قلعه نویی بسته می شود هم سر زبان ها افتاده و گفته شد که چندین تیم با مربیان مدنظر او قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنایتی سوار پیکان شد! نقش قلعه نویی چیست؟

عنایتی سوار پیکان شد! نقش قلعه نویی چیست؟