مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 08:052023-12-11بين الملل

السنوار به میانجی های مصری گفته جنگ به زودی تمام نمی شود


روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال روز یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که یحیی السنوار، رهبر جنبش حماس در غزه، در جریان گفت وگوهای مربوط به تبادل اسرا به مذاکره کنندگان مصری گفته که جنگ به سرعت پایان نخواهد یافت.

- روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال روز یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که یحیی السنوار، رهبر جنبش حماس در غزه، در جریان گفت وگوهای مربوط به تبادل اسرا به مذاکره کنندگان مصری گفته که جنگ به سرعت پایان نخواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال مقاله مفصلی درباره یحیی السنوار، رییس جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در نوار غزه که بیش از دو دهه را در زندان های اشغالگران سپری کرده، منتشر کرد.

این روزنامه نوشت که السنوار پس از دو دهه مطالعه در زندان، یادگیری زبان عبری، تماشای اخبار محلی و ورود به روان اسراییلی بر قضاوت خود در مورد جامعه اسراییل تکیه کرد و راهبردی را برای بهره برداری از تمایل اسراییل برای مبادله اسیران فلسطینی با اسرای نزد حماس رهبری کرد.

این روزنامه توضیح داد که زمانی که السنوار بیش از یک دهه پیش در اراضی اشغالی اسیر بود، او نظریه ای را برای یک مقام اسراییلی توضیح داد که اکنون به محوریت جنگ غزه تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

السنوار به میانجی های مصری گفته جنگ به زودی تمام نمی شود

السنوار به میانجی های مصری گفته جنگ به زودی تمام نمی شود