مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 23:052023-12-06سياسي

وزیر اقتصاد: مقصرین پرونده فساد چای دبش، شناسایی و برکنار شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی عصر چهارشنبه در نشستی با استادان دانشگاه فردوسی مشهد در این شهر اظهار کرد: - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت:پیش از این موارد مربوط به فساد چای شناسایی شده و برکناری ها صورت گرفته بود و پرونده هم به دادگاه رفته است، اما تبدیل به یک کمپین رسانه ای وسیع نشده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی عصر چهارشنبه در نشستی با استادان دانشگاه فردوسی مشهد در این شهر اظهار کرد: پیش از این موارد مربوط به فساد چای شناسایی شده و برکناری ها صورت گرفته بود و پرونده هم به دادگاه رفته است، اما تبدیل به یک کمپین رسانه ای وسیع نشده بود.

وی افزود: در مساله فساد عمدتا تصاویر ساخته شده جامعه براساس برساخته هایی است که دیگران می آورند و در پیش چشم جامعه قرار می دهند و اگر نه در بسیاری از موارد، همین همگرایی که الان تا حد زیادی در پشت جلسات هیات دولت وجود دارد، باعث شده است که بسیاری از سامانه های فعلی در وزارت اقتصاد را فراتر از قانون و تکلیف راه اندازی کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با راه اندازی همین سامانه ها و پوشش حداکثری آن ها در راستای هوشمندسازی اقتصاد، جلوی بسیاری از اتفاقات مفسده آمیز گرفته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد: مقصرین پرونده فساد چای دبش، شناسایی و برکنار شدند

وزیر اقتصاد: مقصرین پرونده فساد چای دبش، شناسایی و برکنار شدند