مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-10دانش

اجرای نوزدهمین طرح ملی ایران مرز پرگهر در خراسان جنوبی


 معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: در راستای آشنایی دانشجویان دانشگاه و مراکز آموزش عالی استان نوزدهمین طرح ملی (ایران مرز پرگهر) با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی  معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: در راستای آشنایی دانشجویان دانشگاه و مراکز آموزش عالی استان نوزدهمین طرح ملی (ایران مرز پرگهر) با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار شد.

حمید مرادی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طرح ملی (ایران مرز پرگهر) با هدف آشناسازی دانشجویان با مباحث فرهنگی و تمدنی، پروژه های ملی و توانمندی های صنعتی در سطح دانشگاه های کشور از جمله در خراسان جنوبی برای نوزدهمین بار برگزار می شود، گفت: در این طرح دانشجویان از نزدیک با بناهای تاریخی، فرهنگی و مقاصد طبیعی بدون واسطه با ابعاد مختلف سرزمینی ایران آشنا می شوند.

وی اظهارکرد: در این طرح سعی بر آن شده که اعتمادبه نفس دانشجویان را برای ساختن ایران امروز یا همان شعار(مامی توانیم)، را تقویت کنیم.

مرادی با بیان اینکه یکی دیگر از بازدیدهای گردشگری در این طرح در زمینه مقاومت خواهد بود، تصریح کرد: دانشجویان با آثار مقاومت و زیارت مزار سرداران شهید استان و با اندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نوزدهمین طرح ملی ایران مرز پرگهر در خراسان جنوبی

اجرای نوزدهمین طرح ملی ایران مرز پرگهر در خراسان جنوبی