مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 18:462023-12-20سياسي

آیت الله علم الهدی: رکن مهم مردمی سازی دستگاه های اجرایی، مدیریت ارباب رجوع است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت‎الله سید احمد علم الهدی در دیدار با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و فرمانداری های استان با بیان اینکه جریان روابط عمومی دو جنبه جمعی و فردی دارد، اظهار کرد: جنبه فردی این جریان مربوط به زمانی است که روابط عمومی ها به عنوان ویترین نمایش مجاهدت ها و تلاش های دستگاه ها پیش چشم مردم قرار می گیرند تا به موازات کنشگری رسانه ای، نفعی برای دستگاه خود داشته باشند و کار سازمان را به روش های مختلف جلو ببرند.

وی افزود: مهم ترین نفع برای هر دستگاه نیز مردمی بودن آن است تا جایی که می توان گفت هر دستگاهی که مردمی نباشد و از جریان ارتباط بی واسطه با مردم جا بماند، شکست آن یک امر غیرقابل کتمان خواهد بود.

این مردمی ‎سازی هم بر عهده شما مسئولان روابط عمومی هاست که حتی در بخش های امنیتی، میدانی و عملیاتی، روح مردمی به کار ببخشید و در تعامل بی واسطه و فراگیر با آحاد مختلف مردم باشید.

امام جمعه مشهد مقدس ادامه داد: برادران و عزیزان، این را بدانید که یکی از ارکان مهم مردمی سازی دستگاه های اجرایی، مدیریت ارباب رجوع است تا خشنودی خاطر مردم در هر سطح تأمین شود.

اگر ارباب رجوع شما به صورت افراد سردرگم و نگران از این اتاق به آن اتاق حواله شوند، بیش از همه وجاهت مردمی دستگاه آسیب می بیند و شما باید در مقام پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: رکن مهم مردمی سازی دستگاه های اجرایی، مدیریت ارباب رجوع است

آیت الله علم الهدی: رکن مهم مردمی سازی دستگاه های اجرایی، مدیریت ارباب رجوع است