مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-11حوادث

کشف 1000 کیلو سنگ سیلیس قاچاق در ملایر


فرمانده انتظامی ملایر از کشف 1000 کیلوگرم سنگ سیلیس قاچاق توسط مأموران انتظامی بخش زند از یک دستگاه خودروی نیسان وانت خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از کشف 1000 کیلوگرم سنگ سیلیس قاچاق توسط مأموران انتظامی بخش زند از یک دستگاه خودروی نیسان وانت خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق و برخورد با سودجویان مأموران انتظامی بخش زند حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی نیسان که اقدام به بارگیری مقادیری سنگ از اراضی منابع طبیعی کرده بود، مشکوک شدند و بلافاصله به منظور بررسی دقیق و قانونی خودرو را متوقف کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مأموران در بازرسی از این خودروها مقدار 1000 کیلوگرم سنگ سیلیس قاچاق را کشف و در این ارتباط یک نفر را دستگیر کردند، افزود: با تشکیل پرونده این متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از پلمب دو واحد صنفی به علت عرضه غیرمجاز قلیان توسط مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای بازدید از واحدهای صنفی و برخورد با تخلفاتی مانند استعمال قلیان که باعث نارضایتی شهروندان شده بود، مأموران پلیس امنیت از تعدادی از واحدهای صنفی در سطح شهرستان بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1000 کیلو سنگ سیلیس قاچاق در ملایر

کشف 1000 کیلو سنگ سیلیس قاچاق در ملایر