مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-02سياسي

برگزاری جشنواره بین المللی شعر و مدیحه خوانی حضرت علی اکبر(ع) در یزد


دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد اوایل اسفندماه امسال و همزمان با هفته جوان، میزبان جشنواره شعر حضرت علی اکبر(ع) به صورت بین المللی و اولین جشنواره مدیحه خوانی حضرت علی اکبر(ع) به صورت استانی است.

- برگزاری جشنواره بین المللی شعر و مدیحه خوانی حضرت علی اکبر(ع) در یزد ایسنا/یزد دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد اوایل اسفندماه امسال و همزمان با هفته جوان، میزبان جشنواره شعر حضرت علی اکبر(ع) به صورت بین المللی و اولین جشنواره مدیحه خوانی حضرت علی اکبر(ع) به صورت استانی است.

محمدرضا دهقانی اشکذری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و رییس این جشنواره امروز شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: تربیت، رسالت اصلی دانشگاه هاست و قطعاً این مهم به صورت دستوری، کوتاه مدت و بدون هدف گذاری ممکن نیست لذا نیاز به برنامه ریزی جامع و چندجانبه در این رابطه هستیم.

وی ارتقای فرهنگی را یکی از زمینه های تربیتی در دانشگاه ها خواند و افزود: معتقدیم الگوسازی در نسل جوان یک نکته حائز اهمیت است و در این رابطه باید الگوهایی با شخصیت کامل به آنان معرفی شود و این در حالیست که در طول تاریخ، کمتر جوانی با ویژگی های کامل همانند حضرت علی اکبر(ع) که به لحاظ ظاهری و اخلاقی شبیه ترین فرد به پیامبر اکرم (ص) هستند، داشته‎ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره بین المللی شعر و مدیحه خوانی حضرت علی اکبر(ع) در یزد

برگزاری جشنواره بین المللی شعر و مدیحه خوانی حضرت علی اکبر(ع) در یزد