مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 14:052023-11-27اجتماعي

ارتباط تنگاتنگ استفاده از فناوری های سبز و مدیریت منابع آلاینده


مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ارتباط تنگاتنگ حوزه اجرایی و علمی - تخصصی استفاده از فناوری های سبز را در مدیریت منابع آلاینده و کاهش مشکلات محیط زیستی مورد تاکید قرار داد.

- مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران تاکید کرد ارتباط تنگاتنگ استفاده از فناوری های سبز و مدیریت منابع آلاینده مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ارتباط تنگاتنگ حوزه اجرایی و علمی - تخصصی استفاده از فناوری های سبز را در مدیریت منابع آلاینده و کاهش مشکلات محیط زیستی مورد تاکید قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حلیاسادات حسینی در نخستین نشست علمی - تخصصی با عنوان فناوری های نوین سبز که در منطقه 13 برگزار شد، گفت: استفاده از فناوری های نو پیونددهنده توسعه پایدار و زیست پذیری مطلوب شهری است اما متاسفانه هنوز نگاه واحدی بر مدیریت یکپارچه و توسعه پایدار برای کاهش آلودگی ها در کشور وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه تحول رو به توسعه باید بر تکیه بر فناوری های سبز و دوستدار محیط زیست صورت گیرد، اظهارکرد: معتقدم هر اتفاقی که برای هر منبعی بیفتد، وقتی یک پای آن فناوری سبز و دوستدار محیط زیست است، محصول آن نیز دوستدار محیط زیست خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط تنگاتنگ استفاده از فناوری های سبز و مدیریت منابع آلاینده

ارتباط تنگاتنگ استفاده از فناوری های سبز و مدیریت منابع آلاینده