مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-09پزشكي

معدوم سازی 850 کیلوگرم مرغ غیربهداشتی در بهبهان


رییس اداره دامپزشکی بهبهان از کشف، ضبط و معدوم سازی 850 کیلوگرم مرغ قطعه بندی شده فاقد قابلیت مصرف انسانی در بهبهان خبر داد.

- امین زمانی پور با اعلام این خبر گفت: پیرو گزارش مسئول فنی بهداشتی دامپزشک مستقر در یکی از مراکز قطعه بندی مرغ در سطح شهرستان مبنی بر ورود محموله گوشت مرغ قطعه بندی شده فاقد هویت به شرکت بسته بندی، کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و نگهداری مواد غذایی این اداره ضمن مراجعه به واحد و بر اساس شواهد عینی، نسبت به ضبط موقت محموله اقدام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: پس از انجام نمونه برداری و بررسی های آزمایشگاهی مشخص شد این محموله طبق دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور فاقد شرایط مصرف انسانی است و با ارجاع نتایج آزمایشگاهی و خلاصه پرونده به مقامات قضایی شهرستان دستور معدوم سازی آن اخذ و 850 کیلوگرم مرغ قطعه بندی شده با نظارت کارشناسان دامپزشکی بهبهان معدوم شد.

رییس اداره دامپزشکی بهبهان با اشاره به این موضوع که سلامت دام و فرآرده های خام دامی به صورت مستقیم با سلامت مردم جامعه در ارتباط است گفت: بازرسان بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان بهبهان به صورت مداوم در طول شبانه روز انجام نظارت های بهداشتی بر مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی را بر عهده دارند و تضمین کننده سلامت غذایی مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی 850 کیلوگرم مرغ غیربهداشتی در بهبهان

معدوم سازی 850 کیلوگرم مرغ غیربهداشتی در بهبهان