مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-18اقتصادي

رفع مشکل عرضه سوخت در 40 جایگاه عرضه سوخت در استان زنجان


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از رفع مشکل 40 جالیگاه سوخت در استان زنجان خبر داد و گفت: تا دقایقی دیگر 27 جایگاه سوخت دیگر که دچار مشکل شده بودند به متقاضیان سوخت عرضه خواهند کرد.

- ایسنا/زنجان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از رفع مشکل 40 جالیگاه سوخت در استان زنجان خبر داد و گفت: تا دقایقی دیگر 27 جایگاه سوخت دیگر که دچار مشکل شده بودند به متقاضیان سوخت عرضه خواهند کرد.

حمید حبیبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بروز اختلال در فرآیند خدمت دهی برخی جایگاه های توزیع سوخت در استان زنجان، اظهار کرد: نیروها بلافاصله وارد عمل شده و تا حد زیادی مشکل در استان برطرف شده و مصرف کنندگان می توانند به صورت آفلاین سوخت مورد نیاز خود را با قیمت آزاد خریداری کنند.

وی تصریح کرد: بروز مشکل در فرآیند خدمت دهی در پمپ بنزین ها ناشی از اختلال فنی در سامانه های توزیع سوخت است که تا ساعاتی دیگر برطرف می شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان 67 جایگاه عرضه سوخت دچار مشکل شد، گفت: مشکلی که در توزیع و ارائه خدمات در جایگاه های عرضه سوخت استان ایجاد شده بود در حقیقت اشکال سیستمی در کل کشور بود و مختص استان زنجان نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل عرضه سوخت در 40 جایگاه عرضه سوخت در استان زنجان

رفع مشکل عرضه سوخت در 40 جایگاه عرضه سوخت در استان زنجان