مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 21:252023-11-25بين الملل

پاشینیان: ارامنه همچنان روسیه را کشوری دوست می دانند


نخست وزیر ارمنستان روز شنبه با اشاره به دیدگاه مثبت مردم این کشور به روسیه گفت، به هیچ وجه نمی توان نقش عظیم فرهنگ روسیه را در جهان انکار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نخست وزیرارمنستان روز شنبه در جلسه پرسش و پاسخ برخط با شهروندان این کشور گفت که ارامنه همچنان روسیه را کشوری دوست می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آرکا ، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان گفت: مسائلی در ارتباط با با کشورهای دوست وجود دارد که باید حل شود.

ما بر اساس این منطق هر کاری انجام خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که روابط ما با روسیه بر اساس احترام متقابل و در نظر گرفتن منافع متقابل بنا شود.

پیشتر وزیر خارجه روسیه  نیز در دیدار با آرارات میرزویان وزیر خارجه ارمنستان از اتحادیه اروپا و آمریکا به دلیل دخالت در مذاکرات صلح بین ایروان و باکو انتقاد کرده بود.

سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه غرب را به تلاش های پنهان برای تضعیف معماری امنیتی منطقه قفقاز از طریق حملات دیپلماتیک و تلاش برای سرکوب توافقات بین روسیه، ارمنستان و جمهوری آذربایجان متهم کرد.

پاشینیان با اشاره به تاثیر فرهنگ روسیه اظهار داشت: من درک می کنم که نگرش ها نسبت روسیه می تواند متفاوت باشد، اما به هیچ وجه نمی توان نقش عظیم فرهنگ روسیه را در جهان و تمدن معاصر انکار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاشینیان: ارامنه همچنان روسیه را کشوری دوست می دانند

پاشینیان: ارامنه همچنان روسیه را کشوری دوست می دانند