مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 10:012023-12-11سياسي

هنر متعهد مورد حمایت اداره ارشاد کرمانشاه است


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: هنری که عناد با نظام نداشته باشد را براساس وظیفه ذاتی و سازمانی خود حمایت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در جلسه شورای اداری این اداره کل، اظهار کرد: در بعد فعالیت های تخصصی اداره ارشاد سیاست ما در دوره جدید این است که تا حد ممکن رخ دادهای فرهنگی هنری را به صورت خیابانی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: البته این به معنای غفلت از نگارخانه ها و پلاتوها نیست بلکه بدان معنی است که ضمن انجام فعالیت های فرهنگی هنری تخصصی، قصد داریم تا هنر را به میان مردم ببریم.

 سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با همین هدف قصد داریم تا به منظور افزایش امید و نشاط در جامعه، نمایشگاه های هنری و برنامه های متنوع فرهنگی را با رعایت ملزومات، زیر برف و باران برگزار کنیم که جلوه ای ویژه در شهر خواهد داشت.

وی گفت: ما در جمهوری اسلامی زندگی می کنیم و باید سیاست گذاری های فرهنگی ما متناسب با چارچوب ارزش های نظام تعریف شود.

جلالی افزود: حتی در زمان طاغوت علیه اللعنه نیز توجه به هنرهای دینی را داشته ایم، لذا با مفاهیم پوچی همچون هنر برای هنر مشکل داریم و به جای آن به دنبال هنر فاخر، هنر دینی و هنر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر متعهد مورد حمایت اداره ارشاد کرمانشاه است

هنر متعهد مورد حمایت اداره ارشاد کرمانشاه است