مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 12:052023-11-27ورزشي

طراحی مجدد مجموعه بولینگ صفه برای میزبانی از رویدادهای ملی و بین المللی


مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: پیرو بروز چالش های تأسیساتی، زیرساختی و فنی مجموعه بولینگ صفه، - ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: پیرو بروز چالش های تأسیساتی، زیرساختی و فنی مجموعه بولینگ صفه، عملیات نوسازی و اورهال زیرساختی مجموعه بولینگ صفه از روز گذشته آغاز و این مجموعه تفریحی ورزشی تعطیل است.

سعید ساکت با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته و تعطیلی مجموعه تفریحی ورزشی بولینگ اظهار کرد: مجموعه بولینگ صفه، یکی از نخستین و پرطرفدارترین مجموعه های ورزشی اصفهان است که به دلیل داشتن استانداردهای لازم در زمان افتتاح خود مورد اقبال و توجه جمع کثیری از گردشگران و شهروندان اصفهانی بوده است.

وی با بیان آنکه ارائه خدمات در بسترهای تفریحی و گردشگری، رضایت مخاطب از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: با گذشت نزدیک به 15 سال از زمان بهره برداری این مجموعه، اکنون با چالش های مختلف تأسیساتی، زیرساختی و فنی در این مجموعه مواجه شدیم که این موضوع نیازمند بهبود وضعیت محیطی و زیرساختی این مجموعه است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان ادامه داد: از سوی دیگر حرکت در مسیر استانداردهای مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی مجدد مجموعه بولینگ صفه برای میزبانی از رویدادهای ملی و بین المللی

طراحی مجدد مجموعه بولینگ صفه برای میزبانی از رویدادهای ملی و بین المللی