مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-18بين الملل

انتقادهای فلسطینی ها از اظهارات دبیر کمیته اجرایی ساف


اظهارات دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین درباره امادگی تشکیلات خودگردان برای اداره نوار غزه پس از پایان جنگ، انتقادات زیادی را برانگیخت و بسیاری از مقامات فلسطینی به آن واکنش نشان دادند.

- اظهارات دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین درباره امادگی تشکیلات خودگردان برای اداره نوار غزه پس از پایان جنگ، انتقادات زیادی را برانگیخت و بسیاری از مقامات فلسطینی به آن واکنش نشان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سامی ابوزهری، از مقامات حماس در واکنش به اظهارات حسین الشیخ، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) گفت که این سازمان در کنار رژیم صهیونیستی ایستاده است و حمله او به مقاومت فلسطین تعجب آور نیست.

اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس نیز به سخنان حسین الشیخ که گفته بود: حماس پس از آتش بس در نوار غزه پاسخگو خواهد بود ، پاسخ داد.

حمدان گفت: بزرگترین گناهی که ما مرتکب شدیم، امضای قرارداد با اشغالگران بود به جای اینکه برای مقاومت در برابر آن گرد هم بیایم.

آیا الشیخ منظور این حرف را فهمید؟ او با تعجب گفت: اسراییل می خواهد مقاومت را از بین ببرد و حسین الشیخ می خواهد آن را بازخواست کند، او در کدام میدان قرار دارد؟ طبق گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، حسن خریشه نایب رییس شورای قانونگذاری فلسطین نیز در این باره اظهار کرد: اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادهای فلسطینی ها از اظهارات دبیر کمیته اجرایی ساف

انتقادهای فلسطینی ها از اظهارات دبیر کمیته اجرایی ساف