مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:152023-11-29سياسي

زندگی فاطمی همان زندگی جهادی است


زندگی فاطمی و زندگی شیعی همان زندگی جهادی است و اگر مردم خسته شده و عقب نشینی کنند، بزدلان و منافقین میدان داری کرده و جنایت می کنند.

- ایسنا/قم سخنران مسجد مقدس جمکران گفت: زندگی فاطمی و زندگی شیعی همان زندگی جهادی است و اگر مردم خسته شده و عقب نشینی کنند، بزدلان و منافقین میدان داری کرده و جنایت می کنند.

حجت الاسلام احمد پناهیان، سخنران مسجد مقدس جمکران در مراسم قرائت دعای توسل که در سومین سالگرد شهادت شهید محسن فخری، شامگاه هفتم آذرماه در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: در ارتباط با مظلومیت ها و شهادت معصومین(ع) فقط تاسف کافی نیست و در قبال آن مسئولیت داریم.

وی با بیان اینکه هنوز انتقام ظلمی که به آل الله به ویژه حضرت صدیقه طاهره(س) شده، گرفته نشده است، ادامه داد: در ایام فاطمیه باید جنایت امت کالبدشکافی شود، امتی که بسترساز ظلم به حضرت زهرا(س) بودند.

کارشناس علوم دینی با اشاره به اینکه امت به حضرت امام خمینی(ره) اعتماد کرد و در مبارزه ایشان را یاری نمود و مبارزات تا پیروزی انقلاب اسلامی 40 سال طول کشید، ادامه داد: امت زمان پیامبر(ص) فقط 10 سال در مبارزه صبر کرده و انتخاب حضرت علی(ع) به عنوان جانشین رسول خدا(ص) را به معنی ادامه جنگ ها می دانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی فاطمی همان زندگی جهادی است

زندگی فاطمی همان زندگی جهادی است