مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-15بين الملل

رمزگشایی از سفر مرد مرموز کاخ سفید به غرب آسیا


ابوالفضل ظهره وند، کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه آمریکا با وجود حمایت از رژیم صهیونیستی می داند کابینه نتانیاهو به بن بست خورده است، گفت: - ابوالفضل ظهره وند، کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه آمریکا با وجود حمایت از رژیم صهیونیستی می داند کابینه نتانیاهو به بن بست خورده است، گفت: مشاور امنیت ملی آمریکا قصد دارد با هدف خسارت بیشتر ندیدن صهیونیست ها، دیدگاه های عربستان را با طرف های صهیونیستی در میان بگذارد تا به راه حل برون رفت از بحران دست یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاخ سفید اعلام کرد، محمد بن سلمان ولیعهد سعودی با جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا در ریاض دیدار و درباره تلاش های جاری برای دستیابی به صلح دائم و پایدار میان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان گفت وگو کرد.

بن سلمان و سالیوان همچنین درباره تلاش ها برای افزایش جریان کمک ها به غزه گفت وگو کردند.

تقویت همکاری های دوجانبه ریاض و واشنگتن در زمینه های امنیتی، تجاری، اکتشاف فضا و فناوری های پیشرفته از دیگر محورهای گفت وگو بوده است.

شواهد مؤید این است جریان پیوستن جوانان فلسطین به حماس سرعت چشمگیری یافته است، زیرا جوانان فلسطینی داغدار از دست دادن اقوام و خانواده هایشان هستند ابوالفضل ظهره وند، کارشناس مسائل سیاسی درباره دلایل سفر مشاور امنیت ملی کاخ سفید به ریاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از سفر مرد مرموز کاخ سفید به غرب آسیا

رمزگشایی از سفر مرد مرموز کاخ سفید به غرب آسیا