مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 11:512023-12-07پزشكي

پاسخ رییس بیمارستان امام خمینی ساری درباره مشکل کمبود و خرابی تجهیزات درمانی


«مرضیه زمانیان» رییس بیمارستان امام خمینی ساری در پاسخ به مشکل خرابی و کمبود تجهیزات پزشکی این بیمارستان گفت: دستگاه سونوگرافی دیگری نیز در حال ارسال است که طی حدود یک هفته تا 10 روز آینده به بیمارستان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، نبود تجهیزات و امکانات اولیه آن هم در بیمارستان مرکز استان که نامش به عنوان بیمارستان مرجع یاد شد و البته در کنار کارهای درمانی بحث آموزش را در دستور کار قرار دارد، جای سوال دارد.

موضوع مهم اینکه حتی در معاینه اولیه سه شنبه شب در یکی از بخش ها پزشک مربوطه با خرابی تجهیزات از جمله دستگاه فشارسنج مواجه شدند و در مراجعه بیماران به سونوگرافی هم اعلام شد دستگاه خراب است از همه جالب تر اینکه وقتی مردم اعلام می کنند چرا در بیمارستانی با این حجم ظرفیت دستگاه خراب است در پاسخ به آنان گفته می شود دستگاه الکترونیکی است ممکن است خراب شود، مگر در منزل تان لوازم تان خراب نمی شود؟! .

مرضیه زمانیان رییس بیمارستان امام خمینی ساری در پیگیری این موضوع در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: بخش رادیولوژی بیمارستان امام خمینی ساری در حال بازسازی است و با توجه به بازسازی، بخش سونوگرافی به قسمت دیگر در حال انتقال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ رییس بیمارستان امام خمینی ساری درباره مشکل کمبود و خرابی تجهیزات درمانی

پاسخ رییس بیمارستان امام خمینی ساری درباره مشکل کمبود و خرابی تجهیزات درمانی