مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 11:152023-11-28اجتماعي

فرایند توزیع شیر در دبستان های استان تهران به زودی آغاز می شود


مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از آغاز فرایند توزیع شیر در دبستان های دولتی شهرستان های تهران در آینده ای نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران امروز در یک برنامه تلویزیونی درباره کمبود معلم در مدارس اظهار کرد: در ابتدای سال تحصیلی به دلیل  تأخیر در اعلام نتایج آزمون استخدامی و تدابیری که در سال های گذشته باید برای ورودی های دانشگاه فرهنگیان اندیشیده می شد، اما انجام نشد با مشکل کمبود معلم مواجه بودیم.

وی افزود: با اعلام نتایج آزمون های استخدامی، بخش زیادی از مشکلات کمبود معلم حل شد و اکنون پذیرفته شدگان در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون آموزگاری و دبیری به مدارس اضافه می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: در آزمون استخدامی 6500 سهمیه استخدام معلم  داشتیم همچنین 1700 نفر فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان از مهر به مدارس اضافه شدند.

بهرامی با اشاره به اینکه برخی مواقع والدین پیام هایی را درباره کلاس های درس بدون معلم برای رسانه ها ارسال می کنند که قطعاً این موضوع را رد نمی کنیم، افزود: اما این اتفاق طبیعی است چون در شهرستان های استان تهران 30 هزار کلاس درس فعال داریم؛ ممکن است برای برخی معلمان مشکلاتی ایجاد شود و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند توزیع شیر در دبستان های استان تهران به زودی آغاز می شود

فرایند توزیع شیر در دبستان های استان تهران به زودی آغاز می شود