مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 17:002023-11-22اجتماعي

اراضی حاصل از تخریب مناطق حاشیه ای خرم آباد به فضای سبز اختصاص می یابد


شهردار مرکز لرستان با بیان اینکه اراضی حاصل از تخریب ها در مناطق حاشیه ای به فضای سبز اختصاص می یابد، گفت:مالکینی که منع قانونی برای بازآفرینی و نوسازی املاک خود ندارند هرچه سریعتر آنها را تعیین تکلیف کنند.

- ایسنا/لرستان شهردار مرکز لرستان با بیان اینکه اراضی حاصل از تخریب ها در مناطق حاشیه ای به فضای سبز اختصاص می یابد، گفت:مالکینی که منع قانونی برای بازآفرینی و نوسازی املاک خود ندارند هرچه سریعتر آنها را تعیین تکلیف کنند.

ابراهیم بارانی بیرانوند، امروز یکم آذر ماه در مراسم تخریب اماکن مسکونی و مجهول المالک محله گل سفید خرم آباد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به مشکلات مبتلا به بافت های حاشیه ای شهر خرم آباد به ویژه اماکن مسکونی و مجهول المالک که به محلی برای برخی ناهنجاری های اجتماعی نظیر مصرف و توزیع مواد مخدر تبدیل شدند شهرداری خرم آباد مستند به تکالیف قانونی در راستای کیفیت زیست شهری و امنیت محلات حاشیه ای با استناد به بند 14 ماده 55 قانون شهرداری ها نسبت به شناسایی این املاک اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا 26 مِلک در فاز اول و در محله گل سفید خرم آباد شناسایی که پس از اخذ دستورات مقام قضایی و هماهنگی و جلسات مکرر با دستگاه هایی نظیر استانداری، فرمانداری، نیروی انتظامی، شرکت های خدمات رسان همچو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی حاصل از تخریب مناطق حاشیه ای خرم آباد به فضای سبز اختصاص می یابد

اراضی حاصل از تخریب مناطق حاشیه ای خرم آباد به فضای سبز اختصاص می یابد