مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 19:252023-12-18پزشكي

تهیه و توزیع محفظه های انتقال ارگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از وزارت بهداشت، سعید کریمی با بیان اینکه اهدا عضو یک عمل نجات بخش و ارزشمند است، اظهارداشت: در سال های اخیر با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی و واحد های فراهم آوری اعضا، - معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تهیه محفظه های انتقال ارگان و توزیع آن بین بخش های پیوند اعضا در سراسر کشور به منظور حفظ، بقا و افزایش کیفیت اعضای پیوندی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از وزارت بهداشت، سعید کریمی با بیان اینکه اهدا عضو یک عمل نجات بخش و ارزشمند است، اظهارداشت: در سال های اخیر با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی و واحد های فراهم آوری اعضا، میزان اهدا عضو به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

وی افزود: در 6 ماه اول سال 1402، در مجموع یک هزار و 936 پیوند عضو انجام شده است که نسبت به سال گذشته 12 درصد رشد را شاهد بوده ایم.

فرایند انتقال عضو پیوندی یک فرآیند پیچیده و چندوجهی است که نیاز به همکاری و هماهنگی چندین سازمان دارد.

تسهیل انتقال عضو پیوندی برای افزایش اهدای عضوکریمی با بیان اینکه می توان فرایند انتقال عضو پیوندی را تسهیل کرده و به افزایش اهدای عضو کمک کرد، به همکاری و هماهنگی سازمان های مختلفی از جمله هوانیروز، سازمان اورژانس کشور، سازمان اورژانس هوایی و مرکز مدیریت پیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه و توزیع محفظه های انتقال ارگان

تهیه و توزیع محفظه های انتقال ارگان