مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:552023-11-27اقتصادي

مجوزاحراز هویت برخط ثنا به شرکت دانش بنیان داده شد


رییس مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه با بیان اینکه تنظیم گری اتصال بین حاکمیت و شرکت های دانش بنیان را افزایش خواهد داد، گفت: مجوز نظارت و ارزیابی احراز هویت برخط ثنا به یک شرکت دانش بنیان داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، جلسه تنظیم گری در حوزه احراز هویت برخط ثنا با حضور محمد کاظمی فرد رییس مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه و شرکت های کارگزاری احراز هویت برگزار شد.

محمد کاظمی فرد رییس مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه در این جلسه با بیان اینکه در سال جاری با مدل متفاوتی بحث تنظیم گری را برای رشد بهتر زیست بوم فناوری در نظر گرفته ایم، گفت: نیاز به حوزه ای داریم که بحث تنظیم گری را از گسترش بازار تا کنترل کیفیت و حل چالش ها مردم و جامعه در نظر داشته باشد.

رییس مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه گفت: به طور کلی در مسیر احراز هویت دو هدف وجود دارد، ابتدا حل مشکل احراز هویت و دیگری بحث تنظیم گری احراز هویت است که از روز اول بر روی آن سرمایه گذاری کرده ایم.

وی ادامه داد: در مسیر احراز هویت برخط یکی از پارامتر ها موضوع ارزیابی کار شرکت های دانش بنیان بود و با توجه به اینکه در قوه قضاییه تخصصی در این حوزه و در واقع به اندازه این شرکت ها وجود ندارد نظارت صحیح بر کار آن ها امکان پذیر نبود از این رو از شرکت دیگری به اسم طراز یعنی طراح و ارزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوزاحراز هویت برخط ثنا به شرکت دانش بنیان داده شد

مجوزاحراز هویت برخط ثنا به شرکت دانش بنیان داده شد