مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-05فرهنگي

سوییس مهمان افتخاری بازار فیلم کن شد


بازار فیلم جشنواره کن (Marche du Film) کشور سوییس را به عنوان مهمان افتخاری خود در دوره آتی این رویداد سینمایی انتخاب کرد.

- بازار فیلم جشنواره کن (Marche du Film) کشور سوییس را به عنوان مهمان افتخاری خود در دوره آتی این رویداد سینمایی انتخاب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکرین، بازار فیلم کن محتوا و استعدادهای سوییسی را در تمام بخش های بازار در کنار آژانس تبلیغاتی سوییس فیلم و اداره فرهنگ فدرال سوییس برجسته خواهد کرد.

یک هیات سوییسی شامل فیلمسازان، تهیه کنندگان و کارشناسان صنعت با هدف تقویت مشارکت های بین المللی، جستجوی فرصت های تولید مشترک و تقویت پروژه ها در بازار جشنواره کن حاضر خواهد بود.

این کشور همچنین نیروی کار چندزبانه و امکانات پس از تولید خود را به نمایش خواهد گذاشت تا تولیدات بین المللی آینده را جذب کند.

سینمای سوییس علاوه بر اینکه همواره در میان بزرگترین گروه های بازار کن قرار دارد، در سال های اخیر حضور پررنگی در جشنواره داشته است، از جمله فیلم های زندگی من به عنوان کدو سبز به کارگردانی کلود باراس که نامزد اسکار شد و اولین بار در دو هفته کارگردانان کن رونمایی شد و فیلم قضیه مارگریت ساخته آنا نایون و شیمر اثر آلیس رورواکر که در جشنواره کن 2023 حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوییس مهمان افتخاری بازار فیلم کن شد

سوییس مهمان افتخاری بازار فیلم کن شد