مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-19سياسي

باقر زاده: هیچ قدرتی نخواهد توانست حیثیت برباد رفته رژیم صهیونیستی را ترمیم کند


نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی در افکار عمومی جهان به معنی واقعی منفورتر از گذشته است و تصور قدرت پوشالی آنها حتی در میان دوستانشان از بین رفته است.

- نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی در افکار عمومی جهان به معنی واقعی منفورتر از گذشته است و تصور قدرت پوشالی آنها حتی در میان دوستانشان از بین رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر باقرزاده در نطق میان دستور خود در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: امروز شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی با همکاری کامل آمریکا به عنوان پشتیبان اصلی و شریک آنها در تمام جنایات به کشتار مردم بیگناه غزه و نابودی زیرساخت های حیاتی زندگی مردم ادامه می دهد.

موتور محرک و عامل اصلی نسل کشی در غزه، پشتیبانی نظامی و رسانه ای و دیپلماتیک آمریکا از رژیم صهیونیست است.

وی در ادامه اظهار کرد: حوادث روزهای گذشته ثابت کرد که مردم غزه پیروز واقعی میدان هستند و هیچ قدرتی نخواهد توانست شکست بزرگ و حیثیت برباد رفته رژیم صهیونیستی را ترمیم کند.

امروز رژیم صهیونیستی در افکار عمومی جهان به معنی واقعی منفورتر از گذشته است و تصور قدرت پوشالی آنها حتی در میان دوستانشان از بین رفته است؛ لذا در اینجا با صدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقر زاده: هیچ قدرتی نخواهد توانست حیثیت برباد رفته رژیم صهیونیستی را ترمیم کند

باقر زاده: هیچ قدرتی نخواهد توانست حیثیت برباد رفته رژیم صهیونیستی را ترمیم کند