مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 12:102023-11-23سياسي

دانشجو معلمان باید عضو تشکلات دانشجویی شوند


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در آیین اختتامیه گردهمایی علمی آموزشی، تشکیلاتی کانون های مهدویت دانشگاه های سراسر کشور گفت: هر دانشجوی دانشگاه فرهنگیان باید عضو یک تشکل دانشجویی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزیر علوم ضمن یاد کردن از مردم مظلوم غزه و شهدای فلسطین، به قرائت فرازهایی از پیام حضرت امام خمینی (ره) به مناسبت کشتار حجاج خانه خدا در سال 1367 پرداخت و گفت: این پیام در حال و هوای امروز معنای ویژه ای دارد و از این رو لازم است دوباره با تأمل بازخوانی شود.

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه ها، گفت: تحلیلی در کشور رخنه کرده است که حوزه فرهنگی را حوزه ای تزیینی، فوق برنامه و حاشیه ای می داند، این نگاه در دوره هایی قوت و ضعف داشته است و مغایر با سند دانشگاه اسلامی و نظرات مقام معظم رهبری است باید با این نگاه مقابله کنیم و نگاهی را جایگزین آن کنیم که باور دارد زیست دانشجویی دارای سویه ها و ابعاد مختلفی است که حیات علمی، تنها یکی بخش از آن است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: اگر  حوزه های فرهنگی و اجتماعی را از زیست دانشجویی بگیریم، از حالت طبیعی خود خارج می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو معلمان باید عضو تشکلات دانشجویی شوند

دانشجو معلمان باید عضو تشکلات دانشجویی شوند