مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 23:402023-12-09حوادث

سرقت پرماجرای مرد کلاهبردار از تاجر تنها


3 کشته در انفجار یک خانه در فردیس/ زن جوان و همدستش به اتهام قتل پای میز محاکمه ایستادند/ اعتراف متهم به قتل محیطبان گلستانی ازدواج عجیب!/ دستور ویژه پلیس برای دستگیری سارقان خشن شهریار/ ماجرای آدمکشی فرمان در کوچه خاکستری!/ سرقت پرماجرای مرد کلاهبردار از تاجر تنها - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (شنبه هجدهم آذرماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  3 کشته در انفجار یک خانه در فردیس انفجار یک خانه در فردیس که به محل دپوی غیر مجاز مواد محترقه تبدیل شده بود 3 کشته برجا گذاشت.

بیشتر بخوانید زن جوان و همدستش به اتهام قتل پای میز محاکمه ایستادند زن جوان که متهم است با همدستی یک مرد جوان نقشه قتل شوهرش را طراحی و اجرا کرده درحالی محاکمه شد که مدعی است دختر 12 ساله اش قرص برنج را داخل سوپ پدرش ریخته است.

بیشتر بخوانید اعتراف متهم به قتل محیطبان گلستانی عامل شلیک به جنگلبان گلستانی در حالی به قتل اعتراف کرد که مدعی است گلوله سهوی از اسلحه وی شلیک شده است.

بیشتر بخوانید ازدواج عجیب! مردی که همسرش را طلاق داده بود با خواهر مطلقه من ارتباط داشت و قرار بود با یکدیگر ازدواج کنند؛ اما یک شب وقتی من و آن مرد در خانه تنها بودیم، ناگهان به سمت من آمد و با رفتار های محبت آمیز طوری به من ابراز علاقه کرد که.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت پرماجرای مرد کلاهبردار از تاجر تنها

سرقت پرماجرای مرد کلاهبردار از تاجر تنها