مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-16سياسي

تمدید کارت شناسایی ایثارگران خانواده شهدا


مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران از تمدید کارت شناسایی ایثارگران خانواده شهداء، جانبازان و آزادگان به مدت 5 سال خبر داد.

- مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران از تمدید کارت شناسایی ایثارگران خانواده شهداء، جانبازان و آزادگان به مدت 5 سال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدباقر سیدرضایی با اعلام این خبر توضیح داد: باتوجه به اتمام مهلت قانونی اعتبار کارت شناسایی خانواده معظم شهداء، جانبازان معزز و آزادگان سرافراز در شهریور 1402 مکاتباتی با سازمان اداری و استخدامی انجام و پس از پیگیری ها و برگزاری جلسات تخصصی، کارت شناسایی ایثارگران شامل خانواده شهداء، جانبازان و آزادگان طی بخشنامه 102301 مورخه 20 آذر 1402 سازمان اداری و استخدامی کشور تا مورخه 31 شهریورماه سال 1407 به مدت 5 سال تمدید شد و تمامی دستگاه های اجرایی مشمول ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری موظف به ارائه خدمات به ایثارگران معظم با ارایه کارت شناسایی ایثارگری هستند.

مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در طراحی کارت در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور و دستگاه های اجرایی در آینده با فراهم شدن زیرساخت ارایه خدمات ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید کارت شناسایی ایثارگران خانواده شهدا

تمدید کارت شناسایی ایثارگران خانواده شهدا