مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-09اقتصادي

مردم باید کمبود آب را باور کنند


معاون آبفای کشور با اشاره به استفاده بخش عظیمی از منابع آبی کشور در بخش کشاورزی، بر لزوم تغییر در الگوی کشت و شیوه های کشاورزی به منظور افزایش بهره وری از آب تأکید کرد.

- ایسنا/قم معاون آبفای کشور با اشاره به استفاده بخش عظیمی از منابع آبی کشور در بخش کشاورزی، بر لزوم تغییر در الگوی کشت و شیوه های کشاورزی به منظور افزایش بهره وری از آب تأکید کرد.

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به قم، از بخشی از تأسیسات آب و فاضلاب استان قم بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت این واحدها قرار گرفت.

دکتر مسعود علویان صدر ضمن بازدید از مرکز کنترل از راه دور تأسیسات، مرکز کنترل کیفیت آب و فاضلاب، سامانه تولید آب شیرین، مخازن در حال ساخت پردیسان، خط انتقال در حال احداث و تصفیه خانه فاضلاب شهر قم، از اقدامات و خدمات انجام شده در حوزه آب و فاضلاب استان قم قدردانی کرد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در ادامه سفر به قم در جمع معاونان و جمعی از مدیران شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز همدلی و همراهی تیم زبده، خوش فکر و فعال را در مدیریت فعالیت ها، ستودنی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید کمبود آب را باور کنند

مردم باید کمبود آب را باور کنند