مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:002023-11-22سياسي

آغاز ملاقات های مردمی مقامات قضایی کرمانشاه با حضور در محلات


برنامه ملاقات مردمی را از شهرک پردیس شهر کرمانشاه شروع کرده ایم و ان شاءالله در تمامی محلات در فواصل زمانی مشخص حضور خواهیم یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه؛ شهرام کرمی رییس کل دادگستری کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران از تأکید رییس دستگاه به همه بخش ها و سازمان های قضایی در راستای انجام ملاقات های مردمی اشاره و اظهار کرد: در این راستا به همراه معاونان ستادی با حضور در مساجد ضمن برپایی دیدار مردمی به درخواست و مشکلات حقوقی و قضایی مردم رسیدگی و دستورات لازم صادر می شود.

وی به اشاره به برگزاری به دیدار مردمی در مسجد الزهرا(س) شهرک پردیس به همراه معاونان و دادستان، اظهار کرد: برنامه ملاقات مردمی را از شهرک پردیس شروع کرده ایم که به تعدادی از درخواست مردمی رسیدگی شد و ان شاءالله تمام محلات در فواصل زمانی مشخص حضور خواهیم یافت.

  رییس کل دادگستری کرمانشاه تصریح کرد: در این دیدارها مردم بدون واسطه با مسوولان و مدیران صحبت و طرح مشکل می کنند و درخواست هایی که قابل اجرا و رسیدگی دارند در محل رسیدگی و درخواست های که نیز به بررسی جامع دارند به مرجع مربوطه ارجاع داده می شود.

  کرمی با بیان اینکه نزدیک به 38 پرونده های دادگستری منجر به سازش می شوند، اضافه کرد: این دیدار ها می تواند به مدیریت اختلافات کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ملاقات های مردمی مقامات قضایی کرمانشاه با حضور در محلات

آغاز ملاقات های مردمی مقامات قضایی کرمانشاه با حضور در محلات