مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-03اجتماعي

اعلام اخطار زیست محیطی به 4 واحد آلاینده در دامغان


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دامغان از اعلام اخطار زیست محیطی به چهار واحد صنعتی دارای آلایندگی در این شهرستان خبر داد.

  - علی آذرپور امروز (یکشنبه، 12 آذر ماه) در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: محیط زیست با هرگونه تخلف زیست محیطی که سلامت مردم را به خطر بیندازد، برخورد می کند.

وی هوای پاک را حق طبیعی شهروندان دانست و ادامه داد: همکاران ما به طور مستمر به پایش واحدهای آلاینده در شهرستان می پردازند و اگر واحدی آلایندگی باشد، بعد از سیر مراحل قانونی با آن برخورد خواهد شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دامغان از بازدید مداوم از واحدهای صنعتی و تولیدی خبر داد و گفت: شهرک صنعتی دامغان و نواحی صنعتی این شهرستان به طور پیوسطه و مستمر پایش می شوند.

آذرپور از پایش زیستگاه های شهرستان به عنوان یکی دیگر از وظایف این دستگاه نام برد و افزود: شهرستان دامغان زیستگاه های غنی از نظر حیات وحش دارد.

وی با اشاره به برخورد قانونی با هرگونه تخلف در حوزه شکار و صید، بیان کرد: در شش ماهه نخست امسال حدود شش مورد تخلف شکار و شروع شکار صید در دامغان شناسایی و متخلفان دستگیر شدند.

وی از تالو، شیربند و آرسک به عنوان برخی از مهمترین زیستگاه های این هرستان نام برد و گفت: این زیستگاه ها با وسعت بیش از 120 هزار هکتاری از مناطق حفاظت شده غنی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اخطار زیست محیطی به 4 واحد آلاینده در دامغان

اعلام اخطار زیست محیطی به 4 واحد آلاینده در دامغان