مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-01سياسي

آیت الله مدرسی: قیمت ها و حفظ محیط زیست دغدغه مجلسی ها باشد


ارزانی خودرو، نظارت بر قیمت ها، نظارت بر محیط زیست و سوخت ماشین ها ومسائل مرتبط با آب و گاز از جمله مواردی است که یک نماینده باید به آن بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی در خطبه های نماز این هفته بخش مرکزی با اشاره به اهمیت تلاوت قرآن در جامعه، اظهار کرد: بنابر روایتی از حضرت فاطمه(س) تلاوت قرآن در جامعه بسیار اهمیت دارد و باید تلاش کرد تا تلاوت قرآن در جامعه و محافل جایگزین شود.

شهید آیت االله مدرس بیانگر عنصر شجاعت در کنار علم و زهد است وی با اشاره به فرا رسیدن روز مجلس و شهادت آیت الله مدرس افزود: این شخصیت برجسته در کنار علم و تقوا و صیادت، یک مبارز فعال با استبداد و استعمار و یک مدافع بزرگ برای ارزش های دینی و مردمی با عنصر شجاعت، درایت، علم و زهد بود.

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: درآستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی مروری بر ویژگی های نماینده خوب ضرورت دارد و یک نماینده خوب باید دلسوز مردم، متدین، کارآمدی، شجاعت، زهد و بصیرت است چراکه نماینده یکی از حلقه های ارتباط دولت و مردم است.

آیت الله مدرسی تصریح کرد: نماینده از یک سو نماینده واقعی مردم است و از سوی دیگر باید مسائل نظام را در نظر گیرد و تشخیص این موضوع بسیار سخت و دشوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مدرسی: قیمت ها و حفظ محیط زیست دغدغه مجلسی ها باشد

آیت الله مدرسی: قیمت ها و حفظ محیط زیست دغدغه مجلسی ها باشد